Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
BILD: Här är lite att träna på i sommar.
https://www.facebook.com/reel/1503241221322398
https://www.facebook.com/reel/1307236404171054 Eller denna för långfärden.
Kom gärna ned till klubben som vanligt på söndagar kl. 09.00. Det är ”alltid” någon som är cykelsugen.
Vi börjar igen med klubbträning i mitten av augusti.